piątek, 15 września 2017

Jesienne słoiki decu

Hejka....
Jesień już zawitała i czas to zaakceptować 
Jak ostatnio wam zdradziłam dziś ciąg dalszy lampioników decupage.
Muszę pozbyć się całorocznego nagromadzonego zapasu z mojego warsztaciku. :)

By nie poddać się tzw. jesiennej chandrze i rozchmurzyć trochę długie wieczorki postanowiłam, że kolejne słoiczki muszą być w jesiennej odsłonie. Bardzo lubię te barwy gdyż dają duże odczucie ciepła. 



Oczywiście że nie może u mnie zabraknąć największego symbolu jesieni 
jeża fajnego zwierza





Niestety na zdjęciach nie widać że motylki są uwypuklone w tzw. efekcie 3D :(



==================
:) Jesieniom powoli zaczynam też prace nad szopką bożonarodzeniową i może innym się to wydawać za wcześnie ale czas gna i nie czeka na wolną chwilę od pracy... a więc może mnie teraz troszkę dłużej nie być za to na pewno nadrobię fajnymi pracami. pa pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz