środa, 16 sierpnia 2017

Fiolety tego lata

Fioletowe kolory tego lata, czyli.....

Hej hej...
Najpierw serdeczne dzięki tym co uraczyli mnie swoimi opiniami na temat łapacza snów, dzięki za nowego pauera do działania.

Dziś zaś będzie całkiem inna bajka, dawno nie było u mnie tego typu pracy.
Te lato obficie obdarowało mój ogród w fiolety.
Zatem po zbiorach moich okazałości postanowiłam uraczyć się ich pięknem w domu.
Pozbierałam podsuszyłam i połączyłam w jakąś całość.



Cała kompozycja zawiera : Liście kukurydzy jako podstawę, lawendę, suszone trawy ozdobne dla kontrastu oraz ozdobny czosnek i kilka odmian suszek bukietowych.
Ciekawy efekt dały kule ratanowe i małe skrawki wstążki ratanowej.

Zapach lawendy długo będzie mi przypominał lato gdy nadejdą chłodniejsze dni i już nie będzie w ogrodach nic do oglądania oprócz żółtych liści.


Kompozycja świetnie prezentuje się na leżąco jako dekoracja stołu bądź komody, jak również jako zawieszka na drzwi lub ścianę.
Jeszcze się nie zdecydowałam, chyba wypróbuję ją w obydwóch wariantach :)

Dla przypomnienia w zeszłym roku na zakończenie lata po zbiorach kocanki ogrodowej powstała mała ikebana .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz